Nieuwe update over 7 Days to Die A17

7 Days to Die A17

DkQli-QUUAAZ98I-3.jpg DkRvgXlVsAA7-s2-2.jpg DkRvgYPV4AAUhww-1.jpg DkRvgYQV4AEJOlB-0.jpg

In juni zei Madmole in een video dat hij hoopte dat ze eind juli klaar zouden zijn met 7 Days to Die A17. Hij gaf toe dat het een gok was, maar het was zijn inschatting dat het mogelijk zou zijn.

Begin juli heeft het team besloten om te upgraden naar Unity 2018.2 omdat het op het eerste gezicht leek dat het solide prestatievoordelen had en geen grote inconsistenties ten opzichte van de vorige versie. Het was een risico maar het was het waard voor de voordelen. Ze hadden gelijk over de voordelen, maar ze hadden ongelijk over inconsistenties. Het bleek dat hun shaders onverenigbaar werden en moesten worden overgedaan. Dit veroorzaakte een vertraging veel langer dan verwacht.

Tegen het einde van juli, toen mensen bugfixes instuurden en nieuwe kunstitems uploadden van hun lokale builds naar de gedeelde build werden de atlassen overweldigd . Dit heeft weer een onvoorziene vertraging veroorzaakt omdat ze een alternatieve oplossing moesten vinden om de nieuwe kunst in het spel op te nemen. Ze hebben een oplossing en doen die conversies. Het slechte nieuws is de vertraging die het veroorzaakte, maar het goede nieuws is dat alle nieuwe inhoud die wordt opgenomen in de 7 Days to Die A17 geweldig is en kan worden ondersteund.

Eind juli wisten ze dat Madmoles vermoedens verkeerd zouden zijn. “en” gelofte “en” in steen gezet “. Toen toen 1 augustus kwam en alle” Het is augustus waar is het? “berichten begonnen te verschijnen veranderde ik het in augustus of ….. zodat mensen zouden weten dat augustus slechts een schatting was, maar mensen worden ballistisch en de dev ging van de rails. Ze moesten meer dan 150 berichten uit deze thread verwijderen omdat sommige mensen het verschil tussen “Maybe” en “Absoluut” niet konden begrijpen.

Dat is hoe “het is klaar als het klaar is” tot stand is gekomen. Ze realiseerde zich dat het onvolgroeide segment nooit het concept of de “schatting” zou begrijpen en als ze gek zouden worden, wat er ook gebeurde, ze wilde niet omgaan met het constant bijwerken van de datum. Ik voegde de smily toe omdat iemand dacht dat de uitdrukking kletterig en passief agressief klonk en smilies maken forumberichten altijd beter. Toch?

Maar nu …. lol …. ze hebben mensen die proberen een speciale betekenis toe te kennen aan de smily …

Het zal klaar zijn zodra de onvoorziene problemen worden aangepakt en de bekende bugs die worden beschouwd als show-stoppers worden geplet. Er zullen voor 7 Days to Die A17 geen Unity-updates meer zijn en ook weten de devs de volledige omvang van de inhoud. Ze houden ons niet vast en rijgen ons mee. Ze zullen de update uitrollen zodra het klaar is.

7 Days to Die upload

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.